Stránky

sobota 23. mája 2015

Selekcia


 

Názov: Selekcia (Selection)
Autor/ka: Kiera Cass
Prvá veta: "Keď sme si na pošte vyzdvihli ten list, mama bola v siedmom nebi."
Posledná veta: "Odokryla som perinu a s nadšením som vstúpila do nového dňa."
Vydavateľstvo: CooBoo 

Pre tridsaťpäť dievčat je Selekcia životnou šancou. Príležitosť uniknúť svojmu osudu, vstúpiť do okázalého sveta rób a drahých šperkov. Žiť v paláci a bojovať o srdce úžasného princa Maxona. Pre Americu Singerovú je to však nočná mora. Musí opustiť svoju lásku a odísť z domova. Potom sa zoznámi s princom Maxonom. Postupne začne prehodnocovať všetky svoje dovtedajšie plány – a uvedomí si, že život, ktorý si vysnívala, bledne pri budúcnosti, na ktorú nikdy ani nepomyslela.

Táto knižka bola pre mňa niečím úplne novým. Ak mám povedať pravdu, knižku som viac posudzovala podľa obalu než podľa obsahu. No musím povedať, že sa mi to pri tejto knihe skutočne podarilo. Oddychovka na tri dni. Jednoduché postavy, zápletky, proste všetko čo by mala dobrá knižka mať. Neviem ako iní ale podľa mňa to má v sebe veľký kus Divergencie a Hier o život. Kúpu neľutujem a pripravujem sa na prečítanie 2. dielu, ktorý už teraz čaká na poličke.

Hodnotenie: 4 z 5 ♥♥♥♥/♥♥♥♥♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára