Stránky

nedeľa 24. mája 2015

Séria Percy Jackson - Rick Riordan

Názov: Percy Jackson séria (Zlodej blesku, More oblúd, Kliatba Titanov, Boj o labyrint, Vojna bohov)
Autor/ka: Rick Riordan
Prvá veta (Zlodej blesku): "Pozri, ja som nechcel byť polobohom."
 Posledná veta (Zlodej blesku): "Poprosil som Argusa, nech ma odvedie dolu do ubikácie číslo tri, aby som sa mohol pobaliť."
 Vydavateľstvo: Fragment

Obsah (Zlodej blesku) 
Volám sa Percy Jackson... Až doteraz som si myslel, že som obyčajný chlapec, ktorého čaká vyhodenie zo školy... Zistil som však, že môj otec je jeden z bohov na Olympe... Moja učiteľka sa premenila na krvilačnú príšeru a kamarát je satyr... Všetci na mňa číhajú a podozrievajú ma z krádeže blesku, silnej zbrane mocného boha Dia... Musím dokázať svoju nevinu a nájsť ukradnutý blesk a s ním aj zlodeja. Pomôžeš mi?
Bude to však nebezpečné, tak potom sa nesťažuj, že som ťa nevaroval!

Séria Percy Jackson bola moja vstupenka do sveta kníh. Zlodeja blesku som dostala v roku 2013 za vysvedčenie a odvtedy som ich doslova hltala očami. Občas sa stalo, že som celý deň presedela v posteli, len, aby som ju prečítala dokonca. Nedokázala som sa od nich odtrhnúť. Na konci poslednej knihy som bola veľmi smutná, že už nie je pokračovanie a bola som v tom, že séria sa jednoducho skončila. No šťastie na seba nedalo dlho čakať a ja som objavila voľné pokračovanie. Ak milujete grécku mytológiu, mali by ste si to prečítať. Ak milujete fantasy, mali by ste si to prečítať. Celá séria Vás očarí už od prvej vety a bude Vás držať v napätí až do úplného konca. 

Hodnotenie: 5 z 5 ♥♥♥♥♥/♥♥♥♥♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára