Stránky

pondelok 8. mája 2017

Milk & Honey...

Názov: Milk 
& Honey
Autor/ka: Rupi Kaur
Prvá veta: “for the arms that hold me.”
Posledná veta: “thank you.”

Vydavateľstvo: Andrews McMeel Publishing


O knihe:
Kolekcia poetrie a prózy, ktorá nám približuje aké je to žiť v strachu, ako bojovať proti násiliu, nájsť lásku a zmieriť sa so stratou. Autorka poukazuje na neporaziteľnú silu, ktorá prúdi v žilách nežnejšieho pohlavia, a hrdo sa hlási k feminizmu.

Už od detstva som bola milovníkom poézie. Nezáležalo na tom či bola v mojom rodnom jazyku, a či som sa ju krkolomne snažila preložiť z angličtiny, vždy vo mne zanechala stopu. 

Knižka bola krásna. Síce sa tránky niekedy obracali ťažšie než som schopná priznať - už len kvôli autorke samotnej, ktorá sa ku každej téme zo života vyjadruje viac než pravdivo, zarýva sa vám hlboko pod kožu a drží, kým si neuvedomíte, že kúsok každého slova, každého verša sa vás týka -  možno len trošku, no týka.  

Jej štýl písania je v skutku nádherný, kresby, ktoré zapĺňajú každú stránku dielu dodávajú jedinečný šmrnc.

If You Were Born With The Weakness To Fall. You Were Born With The Strength To Rise

Avšak nie všetky texty ma donútili povedať si to vnútorné “WOW”.  Pár myšlienok som videla už pred vydaním knihy, pár ma dokonca donútilo pozdvihnúť obočie. Napriek tomu som si však knižku užila a musím sa priznať, že to bolo veľmi jednoduché a príjemné čítanie.

Ak sa nudíte, prežili ste zlý deň alebo si len chcete spríjemniť chvíľku, postavte na čaj či kávu a zoberte do rúk Milk & Honey. 


Hodnotenie: 3,5/5♥♥♥◑/♥♥♥♥♥







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára